Van hartige snacks en knapperige popcorn tot voedzame noten en smeuïge pindakaas. Intersnack Nederland heeft dit alles in haar ruime assortiment. We produceren, verpakken en verkopen deze producten onder merknamen als Chio en POM-BÄR maar ook onder private labels voor retailers. Daarnaast leveren wij halffabrikaten aan de voedingsmiddelenindustrie.
Veel knowhow en enthousiaste professionals
We maken deel uit van de internationale Intersnack Group met vestigingen in heel Europa. In Nederland zijn we te vinden in Doetinchem, Lelystad en Hardinxveld-Giessendam. Innovatie, flexibiliteit, duurzaamheid en klantgerichtheid zijn onze sterke punten. Dankzij internationale ervaring, onze knowhow en enthousiaste professionals bieden we onze klanten optimale kwaliteit.
Vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op.
Supporter van Quality time.
Met een ruim assortiment aan de lekkerste zoutjes is Chio de afgelopen jaren uitgegroeid tot een van de grote zoute snacks merken. Als paraplumerk biedt Chio verschillende producten in alle verschillende categorieën in de zoute snack markt. Van producten die inmiddels jarenlang bekend zijn zoals Chio Heartbreakers tot aan nieuwe productinnovaties zoals Chio Borrel Bites en Chio Lentil Chips.
De beresterke knabbelsnack POM-BÄR, al tientallen jaren het zoutje van Nederland, is een heerlijke zoute snack om met het hele gezin van te genieten. Het zoutje in de bekende berenvorm is luchtig, smelt op de tong en is er in twee smaken: Original en Paprika. POM-BÄR Original is licht gezouten en POM-BÄR Paprika heeft een zachte paprikasmaak. Beide varianten zijn glutenvrij, vegetarisch, gebakken in zonnebloemolie en vrij van kunstmatige smaak- en kleurstoffen.
Wij hebben ons als organisatie verbonden aan de belofte van de European Snacks Association (ESA). De ESA onderschrijft de toezeggingen die de EU heeft gedaan om gezondere snackopties en een uitgebalanceerde levensstijl onder kinderen te bevorderen.
Huismerk noten, huismerk snacks of huismerk pindakaas? Een supergrote kans dat ze van Intersnack afkomstig zijn. We zijn leider in de markt voor huismerken (private labels) en leveren aan vrijwel alle Europese retailers. Dankzij ons grote productassortiment en talrijke verpakkingscombinaties bieden we zakenpartners een gevarieerde keuze aan verkoopconcepten tegen scherp concurrerende prijzen.
Nieuwe ideeën en productinnovaties
Bij alles wat we doen, is innovatie de drijvende kracht. We werken continu aan nieuwe ideeën, concepten en productinnovaties. Daarbij maken we gebruik van de modernste technologieën. Vanzelfsprekend gaat niets de deur uit zonder uitvoerig te testen. Daarvoor hebben we onze eigen research & development- en testafdeling. Zo waarborgen we de kwaliteit.
Intersnack wil graag meerwaarde hebben voor klanten en businesspartners. Onze belangrijkste doelstelling op de business-to-businessmarkt is topleverancier zijn van verwerkte noten, notenproducten en snacks. En concepten ontwikkelen waarmee onze klanten in de voedingsmiddelenindustrie hun basisprocessen kunnen verbeteren.
Onze b2b-divisie opereert vanuit Nederland en Polen en is actief in Europa en het Midden-Oosten. Daarbij profiteren we van onze goed ontwikkelde toeleveringsketen en de schaalgrootte van de Intersnack Group.